Sunday, 25 November 2012

VineYArD in BErIs, SIK, KEdaH



Assalamualaikum...

haaaa entry kali ni sya nk story pngalaman sya ke LADANG ANGGUR kt Tasek Beris. Tak payah p negera org pun kita blh tgok mcm mna ldg anggur, Sya rsa dh ramai pegi especially yg dok Kedah. Sya teringin nk pegi lama dh, cuma masa xmngizinkan. Tapi bla sya tgok gambar Fiza shbat sya kat ladang anggur....aaaaa sya nk p tgok jgk tmpat tu... Alhamdulillah, dgn izinNYA, sya, my parent n my little bro smpai jgk kt situ..pdahal sblum ni dduk kt sik 5 tahun, tp xpenah nk p pun...hehe.

Ok ok...nah sya tunjuk pic2 yg sya snap...sbb PICTURE TALK LOUDER THAN WORDS, RIGHT???



ni tempat nk beli anggur dan cenderahati
silakan masuk :)

haaa jgn petik tau !!!

my mummy ngn adek

abi wa umi


abg-abg sya ja xdak
ni tmpat nk beli cendrahati

ni tempat santai
haaaa ni ja dpt sya kongsi dgn reader, bnyak lg tmpat cantik2, tasek pun ada... tp lupa nak tgkap, sibuk nk makan anggur my mummy beli... sesapa yg belum pergi, jemput laaa pergi, xmahal pun tiket nk masuk. dewasa rm4, kanak2 rm2...murah kan :)

#renung-renungkan

ღ l o t s o f l o v e ღ

5 comments:

  1. masa masuk sini, rasa nk petik2 je kan buah dia yang berjuntai juntai tu..eiii geram! haha.

    dina pun org kedah jugak :)

    ReplyDelete
  2. amboi..boleh ke msuk dlm tu xpetik buah..??hehe dah la bjuntai msak ranum buah tu..geram jekk..haha

    ReplyDelete
  3. wah slma nih hanya mkn jer tak prnah pgi kat sini..nak pgi lah nnti..

    ReplyDelete